اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

درد و رنج معیشت مردم با فرافکنی و شعار درمانی حل نمی‌شود

امام‌جمعه ابرکوه گفت: برخی مسؤولین به جای شعار داده و شیره مالی کردن، بهتر است حقوق مردم را ادا کرده و مشکل مفاسد اجتماعی و بدحجابی و گرسنگی مردم را حل کنند.

درد و رنج معیشت مردم با فرافکنی و شعار درمانی حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع ابرکوه با اشاره به نزدیک شدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: جامعه ما ولایی است و مردم به لطف خدا با شور و شوق به پای صندوق‌های اخذ رأی خواهند رفت.

امام‌جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه مردم نامزد اصلح و شجاع را انتخاب خواهند کرد، افزود: دو قطبی سازی کار مسؤولین کشوری است که فقیر را فقیرتر و ثروتمند را مرفه‌تر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن گلایه از برخی رفتارهای مسؤولین اذعان کرد: بالاتر بودن آمار دانشجویان دختر نسبت به پسر افتخار کردن ندارد؛ چراکه تا کنون به پیامد بیکاری مردان فارغ‌التحصیل دانشگاه که باید متکفل خانواده شوند، توجه نشده است.

حسینی تصریح کرد: کاش برخی مسؤولین به جای گرامیداشت هفته زن با شیره مالی، حقوق مردم را ادا کرده و مشکل مفاسد اجتماعی و بدحجابی و گرسنگی مردم را حل می‌کردند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت و مسؤولیت خدادادی و کارِ زن مدیریت خانه و خانواده است، ادامه داد: سیاست‌های فرافکنانه همدوشی زنان و مردان در مشاغل، غیر ضروری است؛ زیرا اطفال و بچه‌ها را در خانه بی مادر کرده و مهر مادری و در دامن مادر بودن آرزوی کودکان و نوجوانان شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه، اضافه کرد: وجود زن در مشاغلی همچون آموزش‌وپرورش، بیمارستان، درمانگاه و مطب پزشکان مانعی ندارد؛ اما افراط در کار نیز صحیح نیست.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول